loading...
گروه بازيسازي سراب
علی حیدری بازدید : 9 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

به سلامتی پدری که یه نخ سیگارشو پس داد چون بچه اش بستنی میخواست

سلامتی عقابی که تو آسمون به پرش مینازه، بسلامتی پولداری که رو زمین به پولش مینازه،بسلامتی ما که هیچی نداریم و به عزیزی چون تو مینازیم…

..............

به سلامتی دو بوسه!!
بوسه اول، وقتی بچه به دنیا میاد، مادر میبوستش ولی بچه نمیفهمه…
بوسه دومی، وقتی مادر از دنیا میره و بچه میبوستش ولی دیگه مادر نمیفهمه…

.................

سلامتی روزی که خانوادمون سیاه ما رو بپوشن ولی ما سیاه خونوادمونو نپوشیم

....................

ه سلامتی اون پسری که وقتی دست عشقش رو تو دست یکی دیگه دید نرفت دختره رو بی آبرو کنه… فقط رفت جلو عشقش واستاد تا تو دلش شرمندش کنه…

...............

به سلامتى اون پسرى که؛
به عشقش گفت :اگه ى روزى پیش ى ۲ختر غیر از تو بخوابم
روزیه که؛ وا۳ دخترمون لالایى میخونم!!!!!

............

به سلامتی پسری که به خاطر عشقش پای چشمش کبود میشه…
اما تف به دختری که گردنش پیش کسی دیگه کبود میشه….

............

سلامتی خودم….
که بهتر از همه بلد بودم بهش دروغ بگم.
ولی نگفتم.
سلامتی خودم…
که راحت می تونستم خیانت کنم..
ولی نکردم.
سلامتی خودم….
که تو بدترین شرایطش هم ترکش نکردم.
سلامتی خودم… که این همه احمق بودم!

..............

به سلامتی کسایی که تو خاطرمون”ابدی”هستن ولی تو خاطرشون”عددی”نیستیم…

............

به سلامتی پدری که نمی توانم را در چشمانش زیاد دیدیم …
ولی از زبانش هرگز نشنیدیم …

..........

به سلامتى پنگوىن که نیم وجب قد داره ولى بازم لاتى راه میره…

...............

به سلامتی اونایی که قلبشون یه ویلای اختصاصی برای یه “نفره” نه یه هتل بی‌ ستاره برای هر “رهگذر”

............

بسلامتى اون حس هایى ک نمیشه ب اشتراک گذاشت
مگربا
“خدا”

...........

به سلامتی رفیقی که یه روز میاد سر قبرم،نمیتونم جلو پاش بلند شم ولی خیالم راحته که خاک زیر پاشم..

...........

به سلامتی اونی که
اگه صد دفعه هم ناراحتش کنی
هر بار میگه این دفعه آخریه که می بخشمت
ولی باز با اخم میاد توی بغلت

......

سلامتی پسری که به دوست دخترش گفت :اگه بری میشی اسم دخترم اگه بمونی میشی مادرش!

........

به سلامتی…
حرفهایی که نه میشه اس ام اس کرد
نه تو چت تایپ کرد
نه پای تلفن گفت!
حرفهایی که فقط مال وقتیکه تو رو در آغوش دارم

...........

به سلامتی مورچه که هر کوفتی پیدا میکنه، رفیقاشم خبر میکنه



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 1,192
  • کدهای اختصاصی
    Online User